အဝိညာဏကႏွင္႔သဝိညာဏက ျဖစ္စဥ္ခ်င္းမတူ
အဝိညာဏကသႏၲာန္မွာ ရွိေသာဓာတ္၄ပါးသည္ ဥတုဇဓာတ္သာျဖစ္၏။
သဝိညာဏကသႏၲာန္မွာရွိေသာဓာတ္၄ပါးသည္ စတုဇဓာတ္ျဖစ္၏။
ဤသို႔ ဓာတ္ခ်င္းမတူေသာေၾကာင္႔ ျဖစ္စဥ္ျခင္းလည္း မတူၾက။
အဝိညာဏကသႏၲာန္၌ ဓာ၄ပါးတို႔သည္ ေတေဇာဝါေယာအာေပါပထဝီ ဤအစဥ္အတိုင္းျဖစ္ၾက၏။ ျဖစ္ပုံမွာ
ရႊံ႕ခဲတစ္ခု၏ အလိုအေလ်ာက္ ေပါ္ေပါက္ျဖစ္လာျခင္းမွာ ရႊံ႕ေရ၏ ေနပူရွိန္
ႏွင္႔ေတြ႔ၾကဳံ၍ ပူမွုသည္ ေတာေဇာဓာတ္မည္၏။ ေနရွိန္အခိုးအေငြ႔ေၾကာင္႔
၎ရႊံ႕ေရျပစ္လာမွုသည္ ဝါေယာဓာတ္မည္၏။ ေျပာ႔ေပ်ာင္းလာမွဳသည္
အေပါဓာတ္မည္၏။ ခက္မာလာမွဳသည္ ပထဝီဓာတ္မည္၏။
ဤသို႔ ဓာတ္၄ပါးတို႔၏ မေရွးမႏွာင္းတစ္ေပါင္းတည္း မိမိကိစၥသတၱိျဖင္႔ ရြက္ေဆာင္မွဳေၾကာင္႔ ရႊံ႕ခဲျဖစ္ေပါ္၍လာရ၏။
သဝိညာဏကသႏၲာန္၌ ဓာတ္၄ပါးတို႔သည္ ပထဝီ အာေပါ ေတေဇာ ဝါေယာ ဤအစဥ္အတိုင္း ျဖစ္ကုန္၏။
ျဖစ္ပုံမွာ သတၱဝါတို႔၏ ပဋိသေႏၶအခါ၌ အမိသားအိမ္ စင္ၾကယ္သန္႔ရွင္းမွဳသည္ ပထဝီမည္၏။ ကလလေရၾကည္တည္မွဳသည္
အာေပါဓာတ္မည္၏။ ေရၾကည္၁သတၱာဟျပည္႔သည္မွစ၍
၁၀သတၱာဟေျမာက္သည္တိုင္ေအာင္ အျမွဳပ္ သားတစ္ အခဲ ခက္မ၅ျဖာ
စကၡဳ ေသာတ ဃာန ဇိဝွာ ရုပ္ကလာပ္တို႔၏ ရင္႔က်က္မွဳသည္
ေတေဇာဓာတ္မည္၏။ ၁၁သတၱာဟမွစ၍ ၄၂သတၱာဟေျမာက္သည္တိုင္
ေအာင္ ဆံ ေမြးညွင္း စသည္ျဖစ္ေပါ္ျပီးလ်ွင္ ကမၼဇေလအားသန္၍ ၉လလြန္ ၁၀လေရာက္၍ သားသူငယ္၏ ဖြားျမင္ျခင္းသည္ ဝါေယာဓာတ္မည္၏။
ဤသို႔ ဓာတ္၄ပါးတို႔သည္ အစဥ္အတိုင္း တစ္ေပါင္းတည္း မိမိတို႔၏ ကိစၥျဖင္႔ မေရွးမေႏွာင္း ရြက္ေဆာင္ေသာေၾကာင္႔ သတၱဝါတို႔ျဖစ္ေပါ္
လာရကုန္၏။
ဤဓာတ္၄ပါးတို႔၏ ျဖစ္စဥ္ကို ျပျခင္းသည္ လြန္ကဲေသာဓာတ္ကိုရည္၍ ျပလိုက္ရျခင္းျဖစ္သည္။
Comments
Post a Comment