သဝိညာဏကသႏၲာန္၌အပူေၾကာင္႔အာေပါ၏အာဗႏၶနမျဖစ္

အသက္မရွိ်ေသာ အဝိညာဏကသႏၲာန္၌ ဥတုဇရုပ္တစ္ပါးသာရွိ၍ သည္းေျခ သလိပ္ ျပည္ ေသြး စေသာအာေပါဓာတ္၁၂ပါးမရွိ။ သြားျခင္း ရပ္ျျခင္း အစရွိေသာ ဣရိယာပုထ္အမူအရာမရွိ။ ထိုေၾကာင္႔ အာေပါဓာတ္၏ ဖြဲ႔စည္းျခင္း အာဗႏၶနသေဘာ ျဖစ္နိုင္၏။ ဥပမာ ရႊံ႕ညြန္၏ အရည္သည္ ပူျပင္းေသာ ေနရွိန္ႏွင္႔ ေတြ႕ထိခဲ႔လ်ွင္ ဖြဲ႔စည္းျခင္း အာဗႏၶနသေဘာသုိ႔ေရာက္ရ၏။ ေရႏွင္႔ေတြ႔ထိျပန္ေသာ္ အရည္ျဖစ္ျခင္း ပဂၣရဏသေဘာသို႔ ေရာက္ရျပန္၏။ ဖေရာင္းခဲမွာ အပူႏွင္႔ေတြ႕ထိလ်ွင္ ယိုစီးျခင္း ပဂၣရဏသေဘာသို႔ေရာက္ရ၏။ အေအးႏွင္႔ေတြ႕လ်ွင္ ဖြဲ႔စည္း ျခင္းအာဗႏၶန ခက္မာျခင္း ကကၡဠသေဘာသို႔ ေရာက္ရျပန္၏။ ဤသို႔ အဝိညာဏကသႏၲာန္၌ အပူအေအးေၾကာင္႔ ဖြဲ႔စည္းျခင္းႏင္႔ ယိုစီးျခင္းျဖစ္သင္႔၏။ သဝိညာဏကသႏၲာန္၌ကား စတုဇရုပ္ျဖစ္၍ သည္းေျခ သလိပ္ စေသာ အာေပါဓာတ္၁၂ပါးလည္းရွိ၏။ သြားျခင္း စေသာဣရိယာပုထ္ အမူအရာလည္းရွိ၏။ ထိုေၾကာင္႔ အေအးသီတႏွင္႔ေတြ႕လ်ွင္ သည္းေျခ သလိပ္ ျပစ္ျခင္း ခဲျခင္း ေသြး ျပည္ ျပစ္ျခင္း ခဲျခင္း ေခြ်းမထြက္ျခင္း အဆီ အေစးမထြက္ျခင္း စေသာ အာေပါဓာတ္၏ အာဗႏၶနသေဘာသို႔ ေရာက္ရ၏။ အပူဥဏွႏွုင္႔ေတြ႕ထိလ်ွင္ ထိုကဲ႔သို႔ အာဗႏၶနသေဘာသို႔ မေရာက္မူမူ၍ ပဂၣရဏသေဘာသို႔ ေရာက္ရျပန္၏။ အပူေၾကာင္႔ အာဗႏၶနသေဘာသို႔မေရာက္သင္႔။ ေသြးအစရွိေသာ အာေပါဓာတ္တို႔သည္ အဇၩတၱသႏၲာန္မွ ဗဟိဒၶသႏၲာန္သို႔ ေရာက္လွ်င္သာ ဥတုဇရုပ္ျဖစ္၍ အပူေၾကာင္႔ အာဗႏၶနသေဘာသို႔ ေရာက္ရ၏။ (ဆင္ျခင္ပါေလ) ****ဓာတုက႑ျပီး၏***ေဝဒနာက႑ဆက္မည္***

Comments

Popular posts from this blog

သီတဥတုႏွင္႔ဥဏွဥတု ေလာင္ကြ်မ္းပုံအထူး

မဟာဇာတိဝဂၤ

သီတေတေဇာစာ