အဝိဇၨာနီဝရဏ
နာဟံ ဘိကၡေဝ အညံ ဧကနီဝရဏမၸိ သမႏုပႆာမိ။
ေယန နီဝရေဏန နိဝုတာ ပဇာ ဒီဃရတၱံ သႏၶာဝႏၲိ သံသရႏၲိ။
အနက္။ေယန နီဝရေဏန-အၾကင္နီဝရဏတရားသည္။ နိဝုတာ-ပိတ္ဆို႔အပ္ကုန္ေသာ။ပဇာ-သတၱဝါတို႔သည္။ဒီဃရတၱံ-ရွည္ျမင္႔စြာေသာ ကာလပတ္လုံး။သႏၶာဝႏၲိ-တ
ေျပာင္းေျပာင္း တျပန္ျပန္ ေျပးသြားၾကရကုန္၏။သံသရႏၲိ-
တေျပာင္းေျပာင္း တျပန္ျပန္ က်င္လည္ၾကရကုန္၏။
ဘိကၡေဝ-ရဟန္းတို႔။(တေတာ-ထိုနီဝရဏမွ။)အညံ-အျခား
ေသာ။ဧကနီဝရဏမၸိ-တစ္ခုေသာနီဝရဏတရားကိုမ်ွ။
အဟံ-ငါဘုရားသည္။န သမႏုပႆာမိ-ျမင္ေတာ္မမူ။
ယထယိဒံ ဘိကၡေဝ အဝိဇၨာနီဝရဏံ။
အဝိဇၨာနီဝရေဏန ဟိ ဘိကၡေဝ နိဝုတာ ပဇာ ဒီဃရတၱံ သႏၶာဝႏၲိ သံသရႏၲိ။
အနက္။ဘိကၡေဝ-ရဟန္းတို႔။ဣဒံ-ဤတစ္ခုေသာ နီဝရဏဟူသည္။ယထာ-အဘယ္နည္း။အဝိဇၨာနီဝရဏံ-အ
ဝိဇၨာနီဝရဏတည္း။ဟိ-မွန္၏။ဘိကၡေဝ-ရဟန္းတို႔။အဝိဇၨာနီဝရေဏန-အဝိဇၨာနီဝရဏသည္။နိဝုတာ-ပိတ္ဆို႔အ
ပ္ကုန္ေသာ။ပဇာ-သတၱဝါတို႔သည္။ဒီဃရတၱံ-ရွည္ျမင္႔စြာေသာကာလပတ္လုံး။သႏၶာဝႏၲိ-တေျပာင္းေျပာင္းတျပန္ျပန္ ေျပးသြားၾကရကုန္၏။သံသရႏၲိ-တေျပာင္းေျပာင္းတျပန္ျပန္ က်င္လည္ၾကရကုန္၏။
ပရမတ္မ်က္စိျဖင္႔ ၾကည္႔လ်ွင္ ေယာက္်ားလည္း မရွိ။မိန္းမလည္း မရွိ။ေယာက်္ားရယ္ မိန္းမရယ္ဟု မရွိေသာ္လည္း ရုပ္နာမ္အေန ရုပ္ ေဝဒနာ သညာ သခၤါရ
ဝိညာဥ္အေနအားျဖင္႔ရွိ၏။ ပထဝီ အာေပါ ေတေဇာ ဝါေယာ
ဖႆ ေဝဒနာ သညာ ေစတနာအေနအားျဖင္႔ ထင္ထင္ရွားရွား
ရွိ၏။တကယ္ရွိ၏၊မရွိတာကိုေတာ႔ ရွိတယ္ထင္၍ ရွိတာကိုေတာ႔ ရိွသည္ဟု မသိျခင္းသည္ အဝိဇၨာမည္၏။
ေယန နီဝရေဏန နိဝုတာ ပဇာ ဒီဃရတၱံ သႏၶာဝႏၲိ သံသရႏၲိ။
အနက္။ေယန နီဝရေဏန-အၾကင္နီဝရဏတရားသည္။ နိဝုတာ-ပိတ္ဆို႔အပ္ကုန္ေသာ။ပဇာ-သတၱဝါတို႔သည္။ဒီဃရတၱံ-ရွည္ျမင္႔စြာေသာ ကာလပတ္လုံး။သႏၶာဝႏၲိ-တ
ေျပာင္းေျပာင္း တျပန္ျပန္ ေျပးသြားၾကရကုန္၏။သံသရႏၲိ-
တေျပာင္းေျပာင္း တျပန္ျပန္ က်င္လည္ၾကရကုန္၏။
ဘိကၡေဝ-ရဟန္းတို႔။(တေတာ-ထိုနီဝရဏမွ။)အညံ-အျခား
ေသာ။ဧကနီဝရဏမၸိ-တစ္ခုေသာနီဝရဏတရားကိုမ်ွ။
အဟံ-ငါဘုရားသည္။န သမႏုပႆာမိ-ျမင္ေတာ္မမူ။
ယထယိဒံ ဘိကၡေဝ အဝိဇၨာနီဝရဏံ။
အဝိဇၨာနီဝရေဏန ဟိ ဘိကၡေဝ နိဝုတာ ပဇာ ဒီဃရတၱံ သႏၶာဝႏၲိ သံသရႏၲိ။
အနက္။ဘိကၡေဝ-ရဟန္းတို႔။ဣဒံ-ဤတစ္ခုေသာ နီဝရဏဟူသည္။ယထာ-အဘယ္နည္း။အဝိဇၨာနီဝရဏံ-အ
ဝိဇၨာနီဝရဏတည္း။ဟိ-မွန္၏။ဘိကၡေဝ-ရဟန္းတို႔။အဝိဇၨာနီဝရေဏန-အဝိဇၨာနီဝရဏသည္။နိဝုတာ-ပိတ္ဆို႔အ
ပ္ကုန္ေသာ။ပဇာ-သတၱဝါတို႔သည္။ဒီဃရတၱံ-ရွည္ျမင္႔စြာေသာကာလပတ္လုံး။သႏၶာဝႏၲိ-တေျပာင္းေျပာင္းတျပန္ျပန္ ေျပးသြားၾကရကုန္၏။သံသရႏၲိ-တေျပာင္းေျပာင္းတျပန္ျပန္ က်င္လည္ၾကရကုန္၏။
က
ပရမတ္မ်က္စိျဖင္႔ ၾကည္႔လ်ွင္ ေယာက္်ားလည္း မရွိ။မိန္းမလည္း မရွိ။ေယာက်္ားရယ္ မိန္းမရယ္ဟု မရွိေသာ္လည္း ရုပ္နာမ္အေန ရုပ္ ေဝဒနာ သညာ သခၤါရ
ဝိညာဥ္အေနအားျဖင္႔ရွိ၏။ ပထဝီ အာေပါ ေတေဇာ ဝါေယာ
ဖႆ ေဝဒနာ သညာ ေစတနာအေနအားျဖင္႔ ထင္ထင္ရွားရွား
ရွိ၏။တကယ္ရွိ၏၊မရွိတာကိုေတာ႔ ရွိတယ္ထင္၍ ရွိတာကိုေတာ႔ ရိွသည္ဟု မသိျခင္းသည္ အဝိဇၨာမည္၏။
Comments
Post a Comment